almadrad Ikinci kez anne oluyorum tahminime göre 6 haftalık. Ama iyi bir kadın dogum uzmanı arasiyindayim. Kontrollerimi özelde yaptırmak istiyorum. Suan korona o kadar çok yoğun ki devlete gitmekten cok korkuyorum 1 yaşındada bi tane oğlum var.
Mom299 almadrad canım.ben İzmit kadın dogum özele gidiyordum Ertan izgice çok iyi bir domtor birde Demet boyacı var oda çok iyi iki bebemin doktoru oydu Demet boyacı 3 cüyede o nasip oldu ani bir süprizle gelen minoşum bu iki sinde çok iyi ve sadece kadın dogum üzeribe yani başka bölüm yok orda istersen orayı düşün
Rabia83 almadrad ben ve çok arkadaşım akademi de Nuri Hüseyinoğlu nda doğum yaptım çok iyi asla insanı yormayan çok neşeli boş sohbetli biri tavsiye ederim çokça
almadrad Mom299 ilk bebeğimde demet boyaciya gittim. 35+5ken bana bebek hazneye girmiş açılmak 4 cm dedi alttan fitil vericem dogurtucam dedi ben kabul etmedim. Devlete gittim ne kadar çok tutarsak ebbegi icerde o kadar iyi dedi 1 hafta sonra suni sancısız dogum yaptim. Oyuzden demet boyaciya gitmem. Başka doktor arayisindayim
almadrad Rabia83 nuri beyi cok duydum ama kadın doktor olması beni daha cok rahatlatıyor sanki. Galiba rahatsızlığımı dile getiremem diye düşünüyorum birde yaşlı doktor utanıyorum ☺
MomDema Izmit özel kadın doğum hastanesinde ertan bey var ben prenses doğum yaptım çok memnun kaldım kontrollere oglum la gittim hiç problem olmadı