Kızlar merhaba kızımın yumurtaya karşı alerji durumu var 1 yaş aşısında yumurta ve benzeri maddeler olduğu için doktorumuz hastane ortamında yapılması gerektiğini söyledi sağlık ocağıda doğruladı herhangi bir durumda müdahale edebilmek için fakat internetten baktığımda farklı yıllarda özel hastanede yapılsa bile aşıyı devlet ücretsiz dağıttığı için bir ödeme yapılmıycağı yönünde bu konuda tecrübeli anneler var mı ?