Sevimlidostlar1212 10 ay 20 günlük kızım var. Sabah mama içiyor öğlene doğru birlikte kahvaltı yapıyoruz lor, kaşar, haşlanmış sebze, meyve, gibi şeyler veriyorum. Yumurta alerjisi var kahvaltı da çok çeşit yediremiyorum. Ögle uykusundan sonra çorba veriyorum yanına bazen hafif bişeyler yapıyorum bazen yapmıyorum. Her gün yogurt ve meyve veriyorum bazen ara ögün şeklinde meyveli yogurt birlikte yiyor. Akşam da bizimle yemek yiyor kendi yemeklerimizi ona göre ayarlıyorum. Mevsimine uygun her türlü meyve sebzeyi veriyorum. Bir de şuan bizim yediğimiz her şeyden yemek istiyor abur cubur zararlı bişey olmadıgı sürece ben tadımlık veriyorum agzına. Ama bu 10. Ay bizi mahvetti şu 2 haftadır hiç bişey yiyip içmiyor 😔