narrr anne sütü yokluğunda doktorlar 2 yaşına kadar mamaya devam edilmesini tavsiye ediyorlar. Normal süt için erken bana göre. Kızım 22 aylık olacak 2 günde bir yarım çay bardağı falan veririm onu da direkt içmez. Muhallebi vs yaparım öyle veririm. Bebeğiniz artık sizinle beraber yiyebilir. 3 ana öğün ve 1 2 ara öğün ve istediği zamanlarda mama vererek besleyebilirsiniz. Eğer çok fazla süt verirseniz diğer gıdalara karşı iştahsızlık yaşayabilirsiniz.