Cesuryksl AyazAslan emzirdikten sonra sıkıp kendi sütümden sürdüm yeni denemeye başladım kimisinin öyle geçmiş
Eliztosum_ Cesuryksl Canım 15 günlüguz emzirmek istemiyorum aglamaktan öldüm artik acısı çok çok fazla yarık yarık hep 😔 bizede doktorumuz garmastan yazdi o kadar pahali olmasına rağmen aldik 10 gündür kullaniyorum ama bi faydasi yok sanki daha kötü oldum 🤐
Cesuryksl Eliztosum_ bende yeni kullanmaya başladım çatlamadan önce kullansaydım bu kadar olmazdı belkide
Hayatim Cesuryksl bende öyle düşünmüştüm krem sürüp nemli tutmaya çalışıyordum yumuşasın diye ama hastaneye gittiğimde dikişlerimi kontrole hemşire söyledi emzirdikten sonra sütünü sür ve evin içinde sadece atletle gez diye ancak öyle düzeldi göğüs uclarim
Brls Cesuryksl eart mama göğüs ucu kremi beni kurtaran.çok kotuydu uçlarım 1 ay çektim sonunda bundan fayda gördüm