Bebeğim 1.yaş 3 aylık. Uyku düzeni gayet guzeldı. Gunduz ıkı kere yatırıp akşamları 9 oldumu uyuturdm gece arada uyanıp süt içer geri uyurdu. Yok ıkı haftadır uyku düzeni gıttı gece uyumuyor süt vermeden uyumuyor sallıyorum o şekilde yatıyor uyku düzeni tamamen bıttı yarım saate bır kalkıp ağlıyor öyle degıldı ne olabilir ne bana akıl verin şuan onu sallıyorum valla ayak parmaklarım yamuldu mu uykuya mı daldı emın degılım o derece. 😔😔😔