Ne tesadüf benim de kızım 10 aylık ve aynı burun tıkanıklığı var doktorumuz coldmix önerdi yakasına damlatıyorum sabah kalkınca gece yatarken serum fizyolojik yapıyorum, yastıkla yatır artık biraz yükseklik iyi gelecek dedi buhar makinesi de çalıştırmamı söyledi onunda içine 2 3 damla okaliptüs yağı damlatıyorum doktorun dediği gibi çok rahatladı kızım. Bu arada bizimki de hiç elletmiyor burnunu ama elini tutup kafasını sabitleuip ağlatarak yapıyorum çünkü bu onun iyiliği için 😊