Cnprtk 1 yaş sonrası nasıl yıkkyorsunuz çocuklarınızı. Normalde küvette oturma filesi var ama artk ayağa da kalkmak istiyor. Siz nasl yapıyorsunuz.? Çünkü hala yürüyemiyor sıralıyor.
KereMini1 Cnprtk biz kuvetini fileaini bayadir kullanmiyoruz. Bitane oturak aldim banyoyu ya oturtarak yaptieiyorum yada babasi oturuyo kucagindayken ben yikiyorum daha kolay oyle dene istersen
ESRA_07 Bebek oturağı aldım 4 aylıktan beri onda yıkıyorum. İnanılmaz rahat. Her yere götürüyorum. Ekim ayağım oldu resmen. Yemek, banyo, oyun vb. çok amaçlı kullandım.
gezentianne Cnprtk oglum 8 aylık yeni yeni sıralıyor zbiz hangimiz girersek kucakta yıkıyoruz veya fileyi cıkarıo bebe küvetine oturtarak
GramPozitifBakteri Cnprtk 13 aylık hala oturakta yıkıyorum o köpükle suyla veya süngerle falan oynarken ben de yıkıyorum rahat oluyor.En son ayakta tutup duruluyorum çıkarıyorum
ESRA_07 Cnprtk []https://duyumarket.com.tr/babybee-bebek-banyo-ve-mama-oturagi-dm10474 Benim ki bundan bime gelmişti martta 25 TL gibiydi fiyatı.
Gulay-58 Cnprtk canim ben 6 ayijdan beri ikea antilop mama sandalyeside yikiyorum cok rahat ettim asiri iyiki oyle yapmisim 9 ay lik olacak 3 aydir neredeyse onda yikiyorum illa antilop olcagi da yok basit bi mama sandalyesi al 50 tl marketten miss
Yasemin94 Ben banyoda duşakabine giriyorum zaten hergün duş alıyoruz en kötü bi gün arayla ilk ben duşumu alıyorum sonra eşim getiriyor oğlumu kucağımda yıkıyorum ayakta yıkıyorum vs sonra eşim bebeğimi alıyor bende havluyu alıp çıkıyorum eğer eşim yoksa ikimiz bir girip ben onu yıkıyorum yine aynı sekil kucağıma alıp durulanıp çıkıyoruz
Gulay-58 Yasemin94 bende mama sandalyesine oturtunca ikimiz birden yikaniyoeduk yaz boyu da simdilerde banyoda üsurmu korkusu sardi bilmiyorum tek onu yikasam ustum basim.islandi geçen bi denedim birlikte yikaninca cok mutlu oluyor😀