Merhaba herkese, beslenme ile ilgili doğru yapıyor muyum ne dersiniz kızlar? Bebeğim 8,5 aylık, 6. Ayda ek gıdaya başladık. Günlük beslenme rutinimiz şu şekilde oluyor genelde:
08.30 kahvaltı 1 yumurta sarısı, 1 çorba kaşığı lor peyniri. Bazen lor peyniri yerine yarım muz oluyor. Bugün tahin pekmez verdim 1 çay kaşığı yanında.
11.00 anne sütü 90 cc yaklaşık, ilk uykuya yatıyor
12.00 kuzu kıymasından köfte, bulgur pilavı, dolma, kıymalı tarhana çorba ya da etli sebze yemeği, mercimek çorbası vs
15.00 anne sütü ikinci uykuya geçiyor
17.00 yoğurt ve sabah yememişse elma, armut, muz gibi meyve
19.00 akşam yemeği sebze çorbası
20.00 anne sütü
24.00 mama
00 anne sütü
Anne sütü