6 günlük bebeğim bugün dogru düzgün hiç uyumadı sabahtan beri anne sütünü de içmedi ekstra mama da veriyoruz bugün çok huzursuzdu hapşırıyordu az evvel aşırı derecede çok yoğun bir şekilde yeşilimsi kustu bir yetiskinin kıyafetini komple batıracak kadar muayene olduğumuz doktorun numarasını almak icin hastaneyi aradık ama vermediler yarın da randevumuz var doktora. Deneyimli annelere danışmak istedim sebebi nedir acaba ?