K1996 biz de on ayligiz.. baya iyi anlıyorum sizi.. ama Allah’tan benim kızım kendi odasında vakit geçirmeyi seviyor.. buzdolabına magnet koydum mesela yere yakın, ben yemek yaparken o dolapla ugrasiyo.. oyuncak hariç ilginç şeyler veriyorum on dk biriyle on dk biriyle derken gün geçiyor.. mesela bugün kahve mug i ile 25 dkdan fazla oyalandi.. biraz sabir🙏