Yeniann3 en berbat kargo şirketi malesef , bir sürü şey aldık kızıma hepsi hala şubede bekliyor bir haftadır , eşim arıyor aldığınız yerle alakalıdır diyor , aldığımız yeri arıyoruz öyle saçmalık mı olur çok şikayet gelmeye başladı bu arastan diyorlar , seçme şansımız olmuyor bazen anlaşmalı oldukları için hep de Aras denk geliyor nedense😒Ucuz galiba diğerlerine göre