Bahartunali yaptığım yanlış bir şey yok benim. Kimseyle dalga geçecek kadar duygusuz olmadım hiç bir zaman. Yorum bana komik geldi, emzirdiğimden olsa gerek her şeyi yiyorum. Emzirirken kilo veren değil, kilo alan kişilerdenim. Kendimi ekmek makarna yerken hayal ettim ve ona güldüm. Ki post sahibine de zaten canının tatlı isteyip istemediğini sordum gördüyseniz. Şuan kilo almama tek sebep tatlı iken kendisi de yerse belki alır diye düşündüm ve dalga gecmeden sordum. Bu da son açıklamamdı, daha da yapmayacağım. İyi akşamlar