Caanim anneler; bebegimin doyduğunu anlamam gittikce zor olmaya başladi. Gündüz kısa kısa uyuyor; üç kez yarımşar saat ya da 45 dk kadar. Gece gec yatiyor bazen de saat başı uyanıyor. bu gibi sorunları yaşayan anneler varsa nedendir acaba? yardım rica ediyorum teşekkürler🙏