Ulviye1607
Eşim2.kere geöirdi ama hiç bir belirti olmaksızın ve kötü bi zamanda pozitif çıkışını öğrendik çünkü eşşm testin sonucu çıkmadan karradağa gitmişti çok korkmuştuk orada karantinaya alınır diye naptı ne etti ertesi güne bilet bulup hemen türkiyeye geri döndü oda haksız yani testi çıkmafan hemen iş var acil diye gitti