01asaf01 hirazls bennnnnn kucağımda uyuyor yerine koyuyorum 5dk ya duruyor ya durmuyor uyanıyor bazen ağlama krizlerine giriyor. Gece zırt pırt uyanıyor. Birazcıkta kilolu artık kollarım dayanmıyor.
patitoo hirazls bildiğiniz tüm atakları unutun diş huysuzluğu diye bir şey vaaarrrrr🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️😟😟😟😟 bence bebeklerin her dçnemi atak
Nur-dan Burdayım gündüz 3 saatte bir uyuyor en fazla 30 dk .geceler deseniz sabaha kadar yatakta dönüp duruyoruz belki 50 kere uyanıyor …
hirazls Nur-dan akşam 7 den beri ayakta meme desen emiyor emmiyor süt sağıyorum açtır diye içiyor içmiyor gazıda yok uyumuyor eve bebek arabasını soktum içinde gezdiriyorum uyusun diye uyumuyor şimdi yatağına attım müzik açtım şuan kameradan izliyorum resmen etrafa gulucukler saçıyor ve eli sürekli ağzında dişmi çıkarıcak anlamadım 😴😴 bu ne huysuzluk
01asaf01 hirazls bizimde eller hep ağızda heryer oluk oluk sel🤣 önlük dayanmıyor. Ama diş değilmiş normal dedi doktor.
KubraBabaoglu Ahhhh ahhhh ömür törpüsü resmen bu ay atağım üstündr birde sünnet etttirdim resmen zehir oluyor günler 🤦🏻♀️İnşaallah sabırla atlatıcaz az daha sabır geçicek bu günlerde🤲🏻😔
hirazls Cer hayattan soğudum bende uyuyunca cok özlüyorum uyumayınca uyusun istiyorum açmı nesi var dişmi diye dusunmekten uyuduğunda keyifle hiçbişey yapamıyorum sızıp kalıyorum resmen
e_ellif Ahh ahh hiç bişeyden hoşnut olmuyoruz sürekli kucak istiyor yatmıyor hiç sürekli kucakta olduğu içinde sağa sola dönmeleri başlamadı bile sizde durumlar nasıl ben de diş huysuzluğu olduğunu düşünüyorum oğlum sürekli elimi omzumu elini ağzına sokuyor :/
hirazls e_ellif bulduğu herşeyi ağzına sokuyor hatta bazen iki elini birden sokmaya çalışıyor kucağıma alıyorum omzumu yicek gibi saldırıyor dişmi atak mı nedir anlayamıyorum hayatttan soğudum resmen ev desen birbirinde uyusun toplarım diyorum uyuyunca bende kendime zaman ayırmak istiyorum ama yorgunluktan uyuyorum herşeyim yarım kalıyor
ZeynepCakir hirazls 4.Ay atağından merhabaaa. Yorgun, bitkin, yılmış, tükenmiş olmak çok zor ama yalnız olmadığımı bilmek rahatlatıyor. Eninde sonunda bu günlerin de geçicek olmasını diliyorum😁
Berk2020Mert2008 hirazls 4. Ay atağı kervanında bizde varız meme reddi yaşadık aç diye mama verdim bırakıyor içmiyor sürekli kucakta ağlamaklı mızmız gündüz uyku yok toplasak sabah 6 dan akşama 9 a kadar 1 saat parça parça 10 dk 20 dk gibi akşamları da huysuz sabah 6.30 da güne başlıyoruz böyle devaö ediyor yorgunum ama geçecek
ufuk0505 Kıız ödümü koparıyonuz 4 olmamıza az kaldı ama böyle şeyler yaşamadım ama bi tırsmadı değil şuan huzurum kaçtı resmen 🤣🤣