Turkan_91 Arkadaşlar merhaba bebeğim 3 aylık oldu doğumu da sezeryanla yaptım daha henuz adet olmadım internette emziren annelerin ilk adet tarihi 6 7 ay bulabiliyor yazıyor sız ne kadar sure Sonra oldunuz bende hıc belirti yok
Nnnnn Turkan_91 7 buçuk aylıkken oldum bende sezeryan ile dogum yaptım ve hiç bi belirtim yoktu bi anda oldu
Biranneninoykusu Ben 40 çıktıktan 15 gün sonra oldum sonra da normal döngüm devam etti ama kadından kadına değişiyor canım merak etme, bir seneye kadar olmaması normal 🌹
Turkan_91 Nnnnn bneım lohusalık kanamam da rahim duvarım ınce olduğu ıcın 15 gun yoğun geldı ondan sonra damla damla 55 gun 60 gun surdu bu da etkılımıdır
Nnnnn Turkan_91 benim normal az az geldi 3 haftada bitmişti kanamam Ama bi tanıdıgımın senin gibi 2 3 ay ara ara gelmiş oda sezeryandı
SmallPrincess Turkan_91 doktorum gayet normal dedi kişiden kişiye değişen bir durum olduğunu ve bu sürecin normal olduğunu söyledi ve 10. Ay da gelmrsinden dolayı şanslı olduğumu da söyledi sütte azalıyor ya bir miktar ve verimi düşüyor o yüzden.