Bugdu Kızlar oglum emiyor yada mama iciyor kalkınca gazını cıkarıyo once sonra kusuyo neden olabilir acaba
Elfffcnnn Bugdu yenidoğansa normal reflüsü falan vardır yada bazı bebekler doğru ememedigi için de kusuyo benimki öyleydi
Gzzde Bugdu gazını hemen mi çıkarıyorsunuz emdikten sonra bi 5 dk mideye inmesini bekleyip öyle çıkarmayı deneyin ya da fazlalığı çıkarıyor olabilir ilk aylar çok kusuyor bebekler
Elfffcnnn Bugdu yenidogan reflusu 1 yasa kadar devam edebiliyor bi de mamaya alerjisi olabilir mamayi değiştirmeyi dene
YeldaKuzey Benim oğlumda aynısı canım memeden ve mamadan sonra kusuyor cogunlukla gaz çıkarttıktan sonra oluyor kusmalar. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Bugdu YeldaKuzey sma kullanıyorum ama mamadan degil bence cunku emziriyorum emzirdikten sonrada oluyor fazlalıgıda cıkarıyor olabilir
1485 4 ve 5 bucuk arasında bebeklerin reflüsü artıyormuş ve o yüzden kusmalar sıklaşır dedi doktorumuz çünkü bizim de aynı reflü için toz verdi onu kullanıyoruz şu anda azalmaya başladı