Nesrinveasaf Allah bağışlasın. Kilo kaybı normaldir. Bebek dogdugunda 5 gün sonra bide 15 gün sonra biz kontrole goturmustuk yablıs hatırlamıyorsam. Doktorunuz mama icin biraz acele etmiş gibi geldi bana 🤷bolca emzir hic vazgecme. Sağmada yap imkanın varsa. Zaten minicik midesi var yenidoğan bebegn. Sütün 30cc bile gelse yeter ona ☺️