Tuana1808 Ayımızı bugün tamamladık Rotaix içirdi de hemşire iki gün oldu bu iki gündür hem az az kusuyor hemde ishal sabahtan beri 3 defa yeşil sulu kaka yaptı bebeğim sizce normal mi aşıdan mı yoksa yendiğim birşey mi kısır yemiştim biraz acıydı pilav tavuk bugünde balık yedim napmalıyım ? Yardımcı olurmsnz
patitoo Tuana1808 rota bağırsak hareketlerini hızlandırır normal bizdede oluyor ikinci dozunu olduk geçenlerde canım doktorda uyarmıştı zaten
yusuff_ Tuana1808 rotadan biz cok huzursz olduk.baya uyumadı ağlayarak uyandi baya skntili gecti yani
Esrans yusuff_ Ben anlamıyorum doktor yan etkisi yok dedi bugün ikinci doz olduk uyumadı bir türlü huysuz fena halde