suuperisii 8 - 9 aylik bebeğimiz günde kaç kere kakasini yapıyor ya da kaç günde bir yapıyor.Kizimin kilo alımı yavaş kaka sayısının etkisi var mı acava
Balbocegi suuperisii en az 4 kez kaka yapıyor. Ben de çok olduğunu düşünüyorum. Bu ay doktor kontrolün de soracağım ben de
Balbocegi suuperisii Yuyu Bebekleriniz kaç kilo ki, kilo alımının yavaş olduğunu düşünüyorsunuz. Benim bebeğim de ayda 200-300 grm alıyor ama doktorumuz persentil tablosuna göre takip ediyor.
Elifelcn suuperisii Benim kızım 3 günde 1 yapıyordu. Bu aralar ek gıdayı pek yemiyor sadece emiyor, bu ara hergün günde 1 kez yapmaya başladı.
Aycaa suuperisii günde bir kez yapıyor kaka. Sabahları sabıt:) 4,5 kez de altını degıstryorum çişli bezini.
Yuyu Merhaba benim kızım günde 3 kere bazen 4 kere yapıyor ve kilo alımı yavaş bende sizin gibi düşünüyorum
Yuyu Balbocegi tabloya göre normal ama bu ay mesela 200 gram almış. biraz uzun boylu çok zayıf duruyor oyuzden gören sen bu çocuğa ne yaptın diyor 😔
Balbocegi Yuyu aman boşver be canım onları. Her şekilde diyecek, eleştirecek birşey buluyorlar. Persentil tablosuna da iyiyse sıkıntı yok
Papatyaseverr suuperisii 98 bucuk aylığız 2-3 günde bir yapıyor ufakken günde 10 kere bile yapıyordu ama kilosunu hiç etkilemedi kakayla alakalı olduğunu sanmıyorum
Wolverine suuperisii 3-4 kere yaptığı oluyor. Kilosunu etkilemez. Zaten kilo alımı az olur bu aylar almayabilir bile. Mutluysa ve sağlığında sorun yoksa sıkıntı yapmayın.