zeliihaaa Çook çook normal nir durum. Gelişiminin gayet iyi olduğunu gösteriyor. Bırakın yesin ellerini keşfediyor. Olması gereken bu aylarda bu zaten, daha çook el yumruk yiyeecek. Salyalarıda akmaya başlamıştır. Diş etleri yavaştan değişiklik gösteriyordur. Ellerini günde 1/2kez suyla yıkayınki ağzına terli yada kirli tat gitmesin. Onun dışında hiçbişeye gerek yok.