Selam güzel anneler 11 günlük anneyim ama kendimi o kadar kötü hissediyorum ki bana yardımcı olun lütfen. Bebeğim gündüzleri uykudan kalkmıyor geceleri dr uyumak bilmiyor. Bu uykusuzluk ve yorgunluk bende (taşikardim var) bunu tetikler diye o kadar çok korkuyorum ki artık hergün içimde büyük kaygıyla uyanıyorum ve sürekli olumsuz şeyler düşünüyorum. Ya bebeğime bişey olursa ya ben acillik olursam ya anneme babama bişi olursa sürekli kaygılıyım bana yardımcı olun lütfen kafayı yemek üzereyim. Şimdide oğlumun kalbinde üfürüm çıktı bu durumu yaşayanınız varmı? Gece uyuması için öneriniz varmı?