Arkadaşlar ben hamile kalmadan önce fitness yapıyordum ve o sıralar 63-65 kg falandım ama gören 55 en fazla 60 derdi çünkü aşırı sıkı vücudum vardı hamilelik sürecinde ve doğuma kadar 86 kg çıktım bebeğim çok iri doğdu 4 kg ve suyum çok fazlaydı ben yürüyen dünya oldum bildiğiniz ve yeme içme deseniz hamileyken aşermedim bile öyle oturayım iştahla deli gibi yemek yiyeyim diyen biri değildim. Doğum yaptım 80 kg düştüm 40ım çıkana kadar 80 kgdan 72 şlak diye düştüm ufak ufak vermeler devam etti ama bebeğim 1 yaşına girecek 70kg olmuşum 🤭 yani şöyle diyim deli gibi karbonhidrat beslensemde hiç yememe dikkat etmesemde kilo almıyorum hiç yemesemde kilo vermiyorum şuan bünyem şokta sanırım yada durma evresi artık ne evresiyse vermiyor 1 ay boyunca diyet yaptım yeşilçay kiraz sapı yok efendim detoks suları diyetle birlikte ilerledim sporda yaptım yinede veremedim ben kafayı yemek üzereyim artık okadar moralim bozukki kıyafetlerm gelmiyor 36 beden hep herşeyim pantolon geçiyor bacaktan göbek 42 resmen kapanmıyor bütün kilom göbekte toplanmış gitmiyor yani napcağımı sasırdım eşime güzel hissetmediğimi söylüyorum çünkü kendimi asla eskisi gibi özgüvenli ve iyi bulmuyorum şuan yerlerde moralim eğer güzel bi yöntemi olan varsa benim gibi duraksayıp çöZüm bulan varsa yazabilirmi diyetisyen demeyin çünkü suanlık durum sıkışık diyetisyene gidemem en azından simdilik 🤷🏻♀️