Pedia-D vitamini ve Bestiron kan damlası kabızlığı en aza indirgeyen tek kan damlası canım; pedia-d vitamin damlası da gaz sorunu yaratmıyor, benim bebeğime yapmadı. Dilersen sende dene, kaka sorunu çok yaşadık, takviye edici gıdalar var, isim vereyim ama, yinede dr una danış derim. Ben Aguline şurup kullanmıştım; çok iyi gelmişti. Kabızlık ve aynı zamanda yaşanan kolik durumu çok zor, ama geçecek. Zeytinyağı her gün yarım çay kaşığı ( ayına göre tabii ) verebilirsin zaten, saf /katkısız zeytinyağı ve tereyağı tüketiminin beyin gelişimine etkisi de oldukça büyük. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Şifa diliyorum..