Kızım 20.5 aylık bugün 2 kez anne çiş geldi dedi henüz lagzimlik almamıştım klozete oturmaya korktu. Benim kızım şimdi hazirmi oluyor tuvalete? Nasıl başlamam lazım gözüm çok korkuyor hem gece hem gündüz aynı andami bezden kesmem lazım ? Büyük tuvaletini bilmiyor onu yaptık tan sonra anne çiş yaptım diye söylüyor nasıl bir yol izlemeliyim fikirlerinize ihtiyacım var 😣