Lina_123 Merhaba kızlar rota aşısı yaptıracağız cuma günü aşıyı bugün getirttik eczacımıza buzdolabında duruyor cuma 2 gün beklemiş olacak bir sıkıntı olur mu birde rotadan sonra herhangi bir yan etki oluyor mu dikkat etmem gereken birşey var mı
Metehan07 Lina_123 yok canım bizde geçen ay yaptık ağızdan damla şekilde veriliyor zaten hiç bir yan etkisi olmadı
Elfydr Lina_123 bizimde pazartesi günü yapılacak. Ama ilk kızımda yaptırmıştım ağızdan damla şeklinde hiçbir yan etkisi de olmadı. Bu kızımda da olacağını zannetmiyorum Allaha emanet 🙏😃
Melindam Lina_123 Rotanın Bilinen çok Bşr Yan Etkisi Yok. Bazı Bebeklerde İshal Yapabiliyor Onuda Normal Kabul Ediyorlar. Buzdolabında Muhafaza Ederseniz Sıkıntı Olmaz.Buzdolabının Isısının Düşmemesi Önemli Soğuk zincir İlaçlarda
ikiprensannesii2 Biz direkt hastanede vurdurmuştuk almadık yani o konu hakkında bilgim yok🤷🏼♀️ Menenjit ve rotayı aynı anda yaptırdık geçen az 2-3 gün huzursuzluğu oldu biraz eve gidince de ateş düşürücü ver demişti çok şükğr 1 defa şurup verdim yükselmedi
Defnemom41 Bizde iki dozunuda yaptırdık hiç bir sıkıntısı olmadı huzursuzluğu bile olmadı rahat atlattık çok şükür