Kızlar bebeginde süt alerjisi var ve mma içiremiyorum dah önce similaç agumentim kulanıyorduk onu kokudan içmedi bebegim bu mamayıda begen medi bir iki gün içti gibiydi ama 3 gündür içmiyor ve bende vanilya çubugu aldım
Sorum şu aranızda vanilya çubuğu kullanan varmı bebeğinin mamasına ve nasıl kullanıyorsunuz ben de aldım nasıl kullanılcağını bilmiyorum neten baktım az birsey suya koyup veriyorum yazmış yorumlarda ama birde size sorayım dedim çok teşekkür ederim şimdiden cvp verenlere 😚☺