Papatya07 bu emerken göğsü bulamıyor gıbı kıvranma, tutamama ağlama bunlar gaz sancısından mı olur. 40 günlük bebeğim var son bır haftadır göğsüm agzı A değmesin ragmen alamıyor aglıyor. Elleri kolları cırpınıyor. Sap simplex kullanıyorum 1 haftadır henız fayda gormedım