Öncelikle hepinize hayırlı geceler güzel annelerim. Bie ay öncesinden bahsetmek istiyorum size. Kızım 11 aylıkken falandı hatta. Ateşi çıktı memeye düşkün oldu falan neyse. Memede uyumaya başladı gündüz eveet sıkıntı yok çok şükür ama geceleri hiç bırakmamaya, bırakınca uyanmaya başladı. Eminim burda sabaha kadar emzirmekten beli kırılan bir çok anne vardır. Bakın şimdi size denediğim iki yöntemi kullanmak istiyorum . Hatta birini daha bugün denedim ve bebeğimi rutinlerle beraber tam 20 dk da uyuttum hamdolsun. 🤱🤲
Şimdi öncelikle birinciden bahsetmek istiyorum size.
Şimdi hani diyorlar ya desteksiz uyutmak için beşiğine koyun ağlasın almayın bakmayın hiç ses etmeyin kendi kendine uyur diye. Evet aptallık edip öyle yaptım yarım saat 40 dk bebeğimi ağlattım ve çok pişman oldum. Neyse bunu kendim keşfettim. 2 gün ağladı dayanamadım 3. Gün kucağıma aldım başı omzuma, yanağı yüzüme değecek şekilde kucağımda tutunca 2 dakika da uyuyup kaldı maşallah. Eğer ağlatırım yeter ki uyusun diyorsanız böyle yapabilirsiniz.
İkinci yöntem de şu şekilde ;
Hani şevkat, sevgi olan herde herşey çözülür derler ya gerçekten öyleymiş.
Şimdi rutinlerimiz şu şekilde oldu
- Oturma odasından ayrılıyoruz babası öpüyor iyi geceler kızım diyor.
- yatak odasına geliyoruz, altını değiştiriyoruz.
- -uyku tulumu veya pijama ne olursa değiştiriyoruz .
- süt içerse veriyorum.
- bu sırada sürekli sakin konuşuyorum ki artık uyku moduna geçebilelim diye.
- sonra kitap okuyoruz biraz zaten oyun zannedip atıyor.
- sonra da güzelce kucağıma alıp veya yanıma yatırıp konuşmaya başlıyorum .
- açıkçası kucağımda uyumasının avantajı da oldu.
- yüzü yüzüme değdiği zaman hemen esnemeye başlıyor. Konuşuyorum güzelce hadi artık uyuyalım, canım kızım , güzel kızım, seni çok seviyorum vs. vs. Bu şekilde oluyor.
- daha sonra yatağına koyuyorum haliyle tekrar kalkıyor, ben koydum o kalktı ben yine kucağıma alıp aynı şekilde konuştum biraz da sırtını sıvazladım ve bu şekilde 6 defa kalktıktan sonra 7. De uyuyup kaldı çok şükür .
- şevkat her şeyi çözer Rabbim evlatlarımıza sağlık , annelerimize sabır ve kolaylık versin .
- biraz uzun oldu ama burda bu dertten bir çok anne var faydalı olsun diye yazmıştım.
- Allaha emanet olun. 🤱🤗🤲😍