Pamuguum ben yedirirken çok dik oturtmuyorum kucağımda biraz yaslayarak yediriyorum dah sonra karnına hiç bastırmadan sırtüstü biraz yatırıp oynuyorum benimde bebeğim çok aşırı kusuyor bu şekilde çözüm buldum yediklerini yarim saatte sindiriyor ondan sonra ayağa kaldırıyorum yoksa hemen yedikleri ağzına geliyor birde 2 saatte bir emzirdigim için saat tutuyorum 2 saat dolduktan sonra karnı acıkmış oluyor ozaman veriyorum ek gıdayı yarim saat geçtikten sonra emziriyorum peşine hemen emzirirsem ozamanda kusuyor yediklerini sindirmesi için zaman tanıyın ve farklı şeyler deneyin isteyerek yerse kusmaz die düşünüyorum