Merhaba anneler kızım 22 aylık son bir haftadır istedigi birsey olmayınca dudak büküp içli içli ağlıyor içinde tutuyor çok üzülüyorum birsey de yapamıyorum keyfini yerine getirmek yarım saatimi alıyor ☹️ Yapmaması gereken seyleri nasıl öğreteceğim neden böyle oldu anlamıyorum 😢