fst Yagizmomms slepy 2 ile 3 arasında çok fark var alınca görürsün bende 1 haftadır geçtim dar geliyodu artık zaten ben daralıyorm çocuğu o halde görünce büyük olunca rahat ediyorm ben 😂😂 geç hemen bence
Deryatkd07 Yagizmomms acemilik ben de de var 😂 ikinci çocukta daha iyi öğrenicez babaannesi olmasa bilmediğim çok şey var 😂😂😂
Gokceperi Maşallah benim oğlum 53 gunluk tahminim 4400 falan kilosu meme + mama gidiyoruz ama almıo bnm oğluş kilo boyu cok uzamıştı son kontrolde doktor boyu uZun kilosu normal demişti ama az alıo bnm bebiş.. 3190 dogmustu..
Yagizmomms Gokceperi 3400 doğdu benimki de canm. Mama hastanede bile vermedim hiç çok şükür masalh iyi gidiyor kilosu. Boyu en son 55 cm di ama smdi bilmiyorum 48 cm doğmuştu.
Gokceperi Yagizmomms bnm sutum yetmio :( ne gzl sizin maşallahhh 🧿 1. Ay kntrolmzde 55 cm di.. 50 cm dogmuştu
Annesininprensesi Yagizmomms masallah benim kizim 4aylikken o kilodaydi😂😂 kaç kilo doğdu bebisiniz bu arada 3 numara kullanin
Aylinyagiz Yagizmomms bizim anne tarafı daa tombik bende çok tombik sayilamm birazcccik kilom var ama accik oğlum 13 aylık 9 kilo🤔🤔😊😊
Hilalaliaras Yagizmomms 3 numara kullanmalisıniz benim oglum da 10 kilo 9 aylik 4 numara kullaniyoruz
Annesininprensesi Yagizmomms masallah benim kız da 3200 doğdu su an 4 ay 21 günlük 4 aylikken 6500 dü şımdı anca 7 olmuştur sizin kuzu masallah tosuncuk😍😂