Oğlumda var bi göğsünün altında bi de sırtında , bize de hangi doktora götürdüysem geçer dediler , büyüyecek sonra büyümesi duracak sonra küçülükçe yok olacak dediler ama olmadı büyüdükçe büyüdü öyle de kaldı, hematolojiye kardiyoloji ye gittim iç organlarına bakıldı varmı diye , sonra size dedikleri hapı verdiler bize de bu ilaçsız küçülmez diye, dideral hap vereceklerini ama üç gün hastanede yatıp kontrol altında tutup ona göre hala devam edeceklerini söylediler , ben hastanede bebekle yatamam dedim üç gün hapı kullanıp hastaenye götürdüm oğlumu sadece kalp atışına baktılar etkiledimi diye sonra kullanmaya başladım