Ozlemoz canım benim bebeğimin de öyleydi kendini toparladıkça düzeliyor merak etme bizimki düzeldi hatta sağlık ocağına aşıya gittiğimizde hemşire vakumla mı çekildi bu çocuk kafası niye böyle uzun demişti çok üzülmüştüm ama çok şükür geçti büyüdükçe sizinki de geçer