DilaraYigit1 Bimde bugün görüp aldığım ürün, içeriği hakkında bilgim yok kullanan var mı yada bilgisini olan , normal de Duru granül sabun kullanıyorum ama bimdeki ürün çok uygun geldi bana 1 kg 12 TL