mirayybebek eşimin bacağına şırınga iğnesi girdi kızlar birşey olurm tetanoz iğnesi yapılmalımı sizce?
Rengin mirayybebek valla bilemedim yani normalde iğne yaptırıyoruz onlarla bişey olmuyor ama iğne ne durumda içinde mi kaldı paslı gibi miydi? Geçmiş olsun
mirayybebek Rengin paslı değildi kızımın burnu için su çekip kullandığım iğneydi serumun içinden çıkardım
mirayybebek Asklepios fizyolojik serum için kullandığım iğneydi serumun içinde kalmıştı çıkardım atacaktım ellimdeydi eşimi korkutuyum derken gerçekten girdi bacağına. 🤦🏻♀️🙈
Rengin mirayybebek yani o zaman bişey olacağını sanmıyorum ama sabah sağlık ocağına gitsin olmadı. Aklınızda kalmasın
Asklepios mirayybebek aksine gayet de temizmiş serum içindeymiş. Başkasına kullanılmış olsaydı seroloji yaptırmanız gerekirdi hepatit b filan bakılması. Önceden paslı veya çok uzun süre dışarda bekleseydi tetenoz yaptırabilirsiniz geçmiş olsun
mirayybebek BabyGroot temizdi serum içinde kalmıştı bir ıkı gün baktım unutmusum cıkardım o ara da eşime battı yanlışlıkla