Srhnzlcn Merhaba kızlar oğlum 54 günlük normaldede emziği çok ağzında tutmazdı ama şimdi anlıyorum ki baya oyalanıyormuş emzikle.. 2 -3 gündür emziği almak istemiyo diliyle ittiriyo memeye çok düştü sürekli meme istiyor.. doymuyo mu diye düşünüyorum sürekli memede uyuyor aktif emmesi 50 dakka da 20 dakkadır en fazla.. yeni doğduğunda uyandırmak için bu kadar zorlanmamıştm emerken ..günlük bez sayısı vs güzel ama önceden gazını çıkartıcağı zaman uykuya dalacağında skıldığında hep emzikle dururdu.. şimdi almak istemiyo sürekli ağlıyo yatagına koyduğumda hemen anlayıp uyanıyor.. uyanmıyosada 10 dakka sonra ağlayarak kalkıyor napıcağımı şaşırdımm😢
Melikederinakinnn Srhnzlcn canm memeyle emzigi ayrt edeblyo her bebek emzigi tutmuyo ki zaten gayet normal bisey benim kzmda ilk 49 gun tuttu sonra bidaha asla tutmadi uc dort aydan sonra uykuya gecilerde arada aliyor smdi napsam tutmadi bende artk vazgectim alti tane emzik denedik yok istemedi Emmesi cok guzel bsey doyuyodur fakat gazdir emzik emmemekle gazin ilgisi olmaz anne kokusunu alir ve surejli emmek ister zaten bebekler genelde ve anne kokusuyla memede uyumayi severler biraktiginiz an besige de uyanablrler ben ilk uc ay kucagmda uyudum emerken yanima uatrdim yana yatis pozisyonunda hep emzirdim hem oyle havada yutmuyodu emerken
umsabir Srhnzlcn almaması daha iyi canım çünki emzik diş yapısını bozuyor bence seni istiyo yanında uyut stersen en azından bir dene 2yasa kadar anneyle uyumali diyor psikologlar
Srhnzlcn Mom14 valla şaştım kaldım gaz problemindede mi emziği almama gbi durum oluyor diliyle emzik olduğunu anlayınca basıyo ağlamayı.. mememe bile ilk önce diliyle bakıyo nasıl huyu bi anda değişti😢
Srhnzlcn Mom14 sorma canm ya aslında çıkarıyoda gün içerisinde gazını ama demekki daha fazla gazı var saol☺️
mine-s Benim bebeğim yenidoğan ama aynı şekilde yapıyordu, ağlayarak uyandığında da memede de ağlıyordu ememiyordu ama bez sayısı da dediğin gibi yeterliydi. Yine de sağdığım sütü verip denedik bir gece lıkır lıkır içti sakinleşti ve anında uyudu.
Srhnzlcn Melikederinakinnn canım ya pek gazını nasıl çıkarttın ? Bnde o şekilde yan yatarak emzirmeyi denemk istiyorum zaten bzmle yatıyo ama ya daha çok gazlanırsa diye korkuyorum
Srhnzlcn Melikederinakinnn bnm ki o şekilde yine uyanıyor maalesef.. inşallah büyüdükçe geçer bu sıkıntılar 🙏🏻
Srhnzlcn umsabir yanımda uyuyor zaten bugünde emzirerek yatım dedm yok 10 dakkasonra ağlayarsk uyanıyor.. sanırımm gaz sancısı bu😢