Hanımlar iyi akşamlar sizlere bir şey danışmak istiyorum bende yaklaşık 1 haftadır sadece bacaklrmda fena bir kaşıntı vardı bugün doktora gttim kan idrar verdim kanda enfeksiyon var ddi cuma tekrr kan vereceğim emzirdgm için ilaç yazmak istemedi takip edelim dedi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda