Kızlar daha önce post açmıştım yardımlarınız İcin cok teşekkürler.. Normal dogum yaptım dikişlerim var ama dogumdan beri idrarı tutamıyorum doktoruma görüştüm muayene edicem mecbur dedi korkuyorum acıkcası sonradan tekrar dikiş atılan yada böyle Bi durum yaşayan var mı aranızda 😔😔