Merhaba, kızım 38+1 de kilosu 2850 kg boyu da 50 cm kafa çevresi 35 cm doğdu şuan 5 aylık kilosu 6300 kg boyu 64 cm kafa çevresi de 44,5 cm ,bebeğimin zayıf olduğunu söylüyor etrafımdaki herkes ben de ek gıdaya giriş olarak tattırmaya başladım 3 gün kuralıyla havuç ve patatesle başladım onu da demir ilacı verdiğim zaman aç kalıyor dayanamıyor o süreçte veriyorum ki hem aç kalmasın hem de süt alacağı vakitte ek gıda onun yerine geçmesin diye yani iyi mi yapıyorum kötü mü yapıyorum sağlıkçı bir anne olarak artık ben de şaşırdım sürekli söylenen zayıf hali yok cümlelerinden sonra doktora gitmeye karar verdim, doktorum da 6. Ayda gel demişti pandemiden dolayı napsam gitsem mi bana bir akıl verin?