Batimoms
23 ay 22 günlük kızım. ☺️
En sevdiği yiyecek : Hurma, kuru üzüm, ceviz ve muz.
En sevdiği oyuncağı: Bu aralar kurbağası. Yanından ayırmıyor. 🥰
En sevdiği an: Akşam yatmadan önce babası, kızım ve ben saklambaç oynuyoruz. Çok mutlu oluyor. ☺️
En sevmediği an: Önceden yapmazdı. Sendromla ilgili diye düşünüyorum. Bu aralar uyku saati dediğim zaman sinirleniyor ama yatırınca uyuyor da. 🤦🏻♀️🤷🏻♀️☺️
Banyo yapmayı sever mi?: Evet sever. 👌
Baba da mı durmayı sever annede mi?: Anneee 💃🏻
En sevdiği şarkı: Bu aralar çişimiz tuvalette, kakamız tuvalette 😁
En çok güldüğü şey: Merhaba deyip elimi uzatıyorum, tutmaya çalışınca komik bir sesle elimi geri çekiyorum. 🤷🏻♀️😁
En çok kızdığı şey: Sendromdan kaynaklı her şey diyebilirim 😁 Çabuk sinirleniyor. 🤷🏻♀️
En mutsuz olduğu an : Hasta olduğu zamanlar. 😓 (bizim de en mutsuz anlarımız)
En sevdiği 3. kişi: Yani kızım herkese çok sıcak davranıyor ama dedesi diyebilirim. ☺️
En çekindiği kişi: yok 😁 benim sözümü genellikle dinler ama . 😁
Bu kadar ☺️