Hsynsedefcbn senin emzirmen ne sıklıktaydı peki? Benim bebeğim kendiliğinden 2-2,5 saatte bi uyanır genellikle. 2890 gramdı doğduğunda, şu an 32 günlük, dün sağlık ocağında ölçtürdük 3450 gelmişti. Doğduğunda 48 cmdi, şimdi 53 cm. Doktor çok dediyse seninkine, çok mu ki acaba? Ama hep 6. aya kadar alır sonra alması yavaşlar derler 🤷🏻♀️ belki obezite riski olarak görmüş olabilir..