Ubannesii Iphone kullanıyorum 5 yıldır ama aşırı pahalı alamıyorum 2 sinde kararsız kaldım modelde yazarmısınız ?
ybk2019 Ubannesii ıphone kullanıcısıysanız bunlar çok zor gelir. Xiaomi kullandım 9 ay zor zor eşime ıphone geri aldırdım
busra37 Ubannesii xiaomi mi 8lite kullanıyorum 2yıla yakındır, çokta memnunum, kızımın o kadar atıp üstünde tepinmesine rağmen 😊😀
Meltemseri Ubannesii bende iPhone 6 plus kullanıyordum bozulunca oppo A11 aldım gayet memnunum kamerası fln çok güzel
Medizali Oppo reno3 kullanıyorum 1 ay oldu memnunum ama Bi ıphone nin yerini tutmaz benim telefonum çalındığı için oppo tercih ettim kamerası falan süper telefon olarak çok güzel cidden ama ıphone kullanıcıları olarak zorlanıyoruz bence
Eda-Ece Ubannesii ben de iPhone kullanıyordum 4s zamanından beri ama çok pahalı alamadım.Xiaomi kullanıyorum 5 aydır ve bu kadar seveceğimi düşünmemiştim.