senansmom Merhaba. 2ay 10günlük bebeğim var. 40miz çıktığı gün regl oldum 18 ekimde. ama bu ay hala regl olmadım. bir kaç gün önce regl sancıları yaşadım ama olmadım.böyle bir şey yaşayan var mı?