Binnur94 evet canım her yemeğin üstüne kimyon çayı da içiyordum halbuki ama banada kızıma da bana mısın demiyordu,bende genel olarak mercimek,nohut,fasulye,bulgur bunlar çok fena gaz yapıyor yani normal zamanda da hep öyleyim ama emzirme zamanı daha da bi çok oluyordu😅