BuseBuglemKerem 2 aylık bebeğim fışkırır şekilde kusuyor ama sürekli değil bazen oluyor. Başına gelen varmı?
Kozaannesi BuseBuglemKerem fiskirircasina kusması belki refluye işaret edebilir,Dr danismanizda fayda var💕
BuseBuglemKerem Ogulcan Kozaannesi doktorumuz reflü olduğunu söyledi ama kıvam yoğunlaştırıcı kullandığımız halde kusunca korktum 😟
BuseBuglemKerem Ogulcan bizde de teflü varmış ama doktor mama koyulaştırıcı verdi kusmaması için onu kullanıyoruz yinede kusuyor ara sıra başka bişey olmasından korkuyorum
Ogulcan BuseBuglemKerem reflü yastığı kullan canım rahat edesin mama verince 5 dk dik şekilde tut canım onun dışında belini sıkan pijema giydirme ben tulum giydirdim çok rahat ettim