_hllzmrr Kızlar bugun test verdim e nabız dan öğreniliyormuş heralde ama ben e devlet şifremi bilmiyorum bi arkadaş sms le bildirdiklerini söyledi dogrumu?
Cennet-Kokulum _hllzmrr sağlık bakanlığı yaptıysa eğer SMS ile bilgi veriyorlar benim eşime sağlık bakanlığı yapmıştı SMS ile bilgilendirdiler
ErvaKader EslemEva_23 bugün bizde kayınbaba için verdik ama tel no istemediler.edevlet sifrede yok bize nasıl ulasilirki?
YABANGULUM _hllzmrr merhaba, benim ve eşimin pozitifti ama bize msj gelmedi e nabızdan öğrendik. Ama pozitifse zaten aranacaksınız ilaç getirmek için
_hllzmrr YABANGULUM anladıöçm her türlü onlar arycak o zaman tamm sağoln😊 sonuc cıksr cıkmaz arıyorlar değilmi
Gzdzeynep _hllzmrr hastanelerin kendi sitelerinden size verilen barkoddan bakılıyor ben pozitif sonucuma öyle baktım negatifi de özelde yaptırdım sistemden göremeyince hastaneyi arayıp sonucu mail attırdım
_hllzmrr Gzdzeynep Girilen bilgilere ait kayıt bulunamadı dio barkodla girdğimde acaba sonuc daha belli olmadıı içinmi öyle der
Gzdzeynep _hllzmrr siz bi hastaneyi arayın bende de testler çalışılıyor diye çıkıyordu meğer testim sonuçlanmış mail attırdım hastaneyi arayıp