Yalnız anne sütü ile besleniyorsa kilosu ne kadar fazla olursa olsun, doktorlar normal kabul ediyor. Fakat mama ile besleniyorsa bazı mamalar doping şeklinde olduğu için fazla kilo aldırabiliyor, doktorlar bu durumda müdehale edebiliyorlar. Yani sadece kaç kilo meselesi değil bu, bebeğiniz nasıl besleniyor ona göre yaklaşmanız lazım duruma.