SEREZ Kızlar oğlum 10 aylık karantinadayız . Bebelac gold 2 numara kullanıyoruz . İhtiyaçlarımızı getiren komşumuz oğluma bebelac gold 1 numara mama almış içirsem sorun olur mu ?